Input:

O pogodbi o izvedbi javnega naročila

15.1.2025, , Vir: Verlag DashöferČas branja: 7 minut

10.9 O pogodbi o izvedbi javnega naročila

Odvetnica Miriam Seliškar

Že pred leti me je starejši kolega z enim stavkom opozoril na najpomembnejšo stvar pri pisanju (!) pogodb: dokler je med pogodbenima strankama vse v redu, so vredne točno toliko kot papir in črnilo, ki smo ga porabili. Ko pogodbeni stranki naletita na težavo, je pomembno, kje in kako stoji vsaka posamezna vejica. Saj veste: pomilostiti ne ustreliti!

Osnovne elemente pogodbe določa v slovenski zakonodaji Obligacijski zakonik (Uradni list RS, št. 97/07 – UPB, 64/16 – odl. US in 20/18 – OROZ631; v nadaljnjem besedilu: OZ). Vsaka pogodba mora vsebovati ti. razpoznavne znake: opredeljene morajo biti pogodbene stranke, predmet, zapisana pogodbena vrednost, določena morajo biti pravila za morebitne spremembe pogodbe – sklenitev dodatkov. Vsekakor morajo predstavniki pogodbenih strank le-to tudi podpisati in, če je primerno, žigosati. In ja, elektronski podpis pogodbe je v celoti enakovreden klasičnemu podpisu.

Če bi pri sestavi pogodb lahko upoštevali le zapisane elemente, bi dokumenti ne imeli več kot dve, tri strani. Žal se zgodba tukaj ne konča, sploh ne pri pogodbah, ki se sklepajo v postopkih oddaje javnih naročil.

Zakon o javnem naročanju (Uradni list RS, št. 91/15, 14/18, 121/21, 10/22, 74/22 – odl. US, 100/22 – ZNUZSZS, 28/23 in 88/23 – ZOPNN-F; v nadaljnjem besedilu: ZJN-3) v četrtem


 Potrebujete pomoč?
Imate težavo z uporabo portala? Pišite nam.
Vaše sporočilo je bilo uspešno poslano.
Input:

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem brskanja po tej strani, brez spremembe pri nastavitvah vaših piškotkov, se strinjate z našimi pravili uporabe piškotkov.   V redu   Več o piškotkih